Fandom

Bakugan Wiki

Gill

458pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

"Sözlerine dikkat et,sözlerin bir bedeli vardır Kazarina

Gill'in 37.Bölümde Kazarina'ya söylediği söz

Ön Tanıtım: Edit

Gill 12'li Takım'ın büyük Pyrus savaşçısıdır.İmparator Barodius'a sadıktır.Bakuganı Pyrus Krakix'tir.Gill Gundalian Invaders sezonun'daki 3.en güçlü savaşçıdır.Gill kendisi gibi İmparator'un sağ kolu olmak uistediği için Kazarina'dan nefret eder.

Genel Bilgi:Edit

Gill sezon içinde ilk olarak 2.bölümde gözüktü.Daha sonra ise Sid'e "Savaşçılarla savaşmayın" derken tekrar gözüktü.Gill ilk görülen savaşını 11.bölümde yaptı o Kazarina va Airzel'le birlikte iyi savaşçılar olduklarını gösterdiler. 12.bölümde Sid uyku kapsülüne konmadan önce İmparator'un yanında gözüktü.14.bölümde ise Savaşçılar Fabia ile birlikte Neethia'ya gelince 12'li takımla beraber Neathia'ya saldırdı fakat Kutsal Küre'nin 12'li takımı Gundalia'ya ışınlamasıyla bu maçın sonucu belli değildir.17.bölümde Kazarina ve Lena Dan ve Shun'a karşı maç yapmadan önce Lena'yı uyarırken "Kazarina'ya güvenme o kendini kurtarmak için yanındakileri harcamaktan çekinmez" demiştir.20.bölümde ise 2.Kalkanı kaldırmak için Savaşçılara tekrar saldırmış fakat maçı kaybetmiştir.Savaşı kaybetmesinden Zenet'i sorumlu tutmuştur.Zenet'e önce Nurzak ve Kazarina'ya casusluk yapma görevi vermiş daha sonra Zenet'i uyku kapsülüne göndermiştir.21.Bölümde Kazarina ve Nurzak'ın İmparator'u devirme planını öğrenince bunu İmparator'a söylemiştir.22.Bölümde Airzel ve Stocia ile Dünyadaki çocuklarla Neathia'ya saldırmıştır.24. ve 25. bölümde Jake ve Coredemle savaşmış ve onları yenmiştir.30.Bölümde Dan Shun va Maruchoyu ayırmış Marucho ve Shunla Airzelle birlikte savaşmıştır.Shun ve Marucnho savaşın ortasında kaçtığı için savaşın sonucu belli değildir.34.bölümde Ren ve Linehalt ile savaşmıştır.35.bölümde Ren ile olan maçı sonuçsuz kalmıştır.36.bölümde Savaşçılar Neathia'ya Barodius ile savaşmak için geri dönünce Gill'de Airzel ve Stoica'yı onların arkasından yollamıştır.37.Bölümde Gill Kazarina'yı öldürmüş ve daha sonra İmparator'a yardım için Neathia'ya gitmiştir.38.Bölümde Stoica Airzel'e Gill'in Gundalia'da ne yaptığını söyletince İmparator'da bunu öğrenir.Gill Neathia'ya gelince ise İmparator onu ve Gill'in Pyrus gemisini yokeder.

Galeri:Edit

Also on Fandom

Random Wiki