Fandom

Bakugan Wiki

Gus Grav

458pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Usta Spectra'nın yanı benim yerimdir.

Gus Grav

Ön Bilgi: Edit

Gus Vexosların eski Subterra oyuncusudur.Spectra'ya sadıktır.Vexoslar onları New Vestoria'da bırakıp Vestal'a kaçınca Spectra ile birlikte bir süre tarafsız kalmışlardır.Gus 2.sezonda 31.33.38.39.bölümlerde görülmüştür.39.Bölümde zenoheld tarafından öldürüldüğü düşünülsede 50.bölümde ortaya çıkmıştır.Gus Usta Spectra'nın yanı benim yerimdir diyerek Direnişe katılmıştır.Direniş,Spectra ve Hydron'un yardımı ile zenoheldi yenmeyi başarmışlardır.

Genel Bilgi:Edit

Gus Spectra'nın sağ koludur.Spectra'ya her zaman Efendi Spectra diye hitap eder.2 sezonda bu Usta Spectra Olmuştur.Gus 2.sezonda az bölümde görülmüştür 39.Bölümde zenoheld onu öldürdüğü sanılsada 50.bölümde yeniden ortaya çıkmıştır.Gus aslında ölmemiştir sadece zenoheld onu hapishaneye atmış Hydron 49.Bölümde hapise atılınca onun eldiveniyle bakugan sahasını açmış ve Hydronla beraber hapisten kurtulmuşlardır.Gus bakugan olarak Primo Vulcanı kullanmıştır.31.Bölümde Kaos Yeteneği X'i kullanarak Vulcana evrim geçirtmiş ve Rex Vulcan olmuştur.Gus Vulcan'ın yanında Alto Brontes'i ve Blast Elico'yu kullanmıştır.Alto Brontesi 33.Bölümde maç yaptıktan sonra atmş,Elico'yu ise 39.Bölümde zenoheld uzayın derinliklerine top formunda yollamıştır.

New Vestroia Maçları:Edit

Rakip(ler) Sonuç
Spectra Phantom(Geçmişte) Kaybetti
Dan Kuso Kazandı
Dan Kuso ve Shun Kazami(Spectra ile birlikte) Kaybetti
Mira Clay Kaybetti
Volt Luster Kazandı
Zenoneld Kaybetti
Zenoheld(Direniş ve Hydron ile birlikte) Kazandı

Gus Galeri:Edit

Also on Fandom

Random Wiki