Fandom

Bakugan Wiki

Karışık yetenek amq

458pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Subterra CoredemElement:SubterraGüç:900 GBattle Gear(Savaş Donanımı):Rock HammerCoredem Gorem ve Clayf benzeri bir bakugandır.Jake Rocwell'in koruyucu bakuganıdır.İlk olarak New Vestoria'nın 43.bölümünde Spectra tarafından kullanılırken görülmüştür.Daha sonraları Gundalian Invaders'ın 1.bölümünde Marucho tarafından Jak...e'a verilmiştir.4.Bölümde ilk kez Aviorla savaşmıştır.8.bölümde Rubanoid ve Buz Hornix'e karşı Akwimosla beraber savaşmıştır ve maçı kazanmıştır.Yetenek Kartları:Hayalet Darbesi:Coredem'e 400 G ekler.Ölçek Oku:Coredem'e 300 G ekler.Boyut Boşluğu:Rakipin yeteneklerini iptal eder.Levha Kalkanı:Rakibin yeteneklerini iptal eder. hawktor yetenekleri:Typhoon iğneler: Hawktor 300 Gs ekler. Kasırga kalkan : rakip çıkarır 400 Gs . Ninja Koruma, Wild Wind Savunma : Hawktor 300 Gs ekler ve oppnent ablities nullifes . , Hyper Storm Fang Fly: rakip çıkarır 400 Gs ...Nimbus Blast : hawktor 600 Gs ekler ve rakibinizden 300 Gs çıkarır Tornado Fang : hawktor 500 Gs ekler Temel Rüzgar: getirir Rakip Power Level geri taban seviyesine Vista Combo Ninja Slash : 400 Gs ekler ve rakibin Bakugan dan 300 çıkarılır. Kasırga vurdu : rakip çıkarır 500 Gs Tornado blok: rakip ablities iptal Fabia:Shun'a hem fiziksel hem de kişisel olarak çok benzemektetir.Onun gibi bir ninjadır.Bakuganı Haos Aranaut'tur.Shun gibi iyi bir savaşçıdır.Neathenia'nın kraliçesinin kız kardeşidir.Shun'a aşıktır.Marucho Marukura:İnterspace'i yaratmıştır.Bakuganı Aquos Akwimos'tur.En iyi 3.oyuncudur.Ren:Bir Gundalian'dır.Zaten eki...bin karşısına aniden çıkmıştır.Shun ondan şüphelenmektir.Bakuganı Darkus Linehalt'tır.Başta dost gibi davranmıştır ardından ajan olduğu ortaya çıkmıştır.Jake:Ekibe yeni katılmıştır.Bakuganı Subterre Coredem'dir. Gundalian İnvaders [değiştirVexus ve Vestal`lara karşı savaştan sonra Dan,Marucho,Shun Bakugan savaşçıları direnişinden ayrılır.Artık farklı karakterlere ve değişik maçlara sahip olurlar.Kapanış şarkısı Bang,Bang,Bang Bakugan şarkısıyla kapanır.Bu seri Bakuganın 3.Sezonudur.Bu seri 23 Mayısta Teletoon,29 Mayısta Carto...on Network kanalında 39 bölümle yaratılmıştır.Karakterler:Dan Kuso:İnterspacenin en güçlü oyuncusudur.Bakuganı Pyrus Helix Dragonoid'dir.Bakuganı evrim geçirip Lumino Dragonoid olmustur.Shun Kazami:İnterspacenin en güçlü 2. oyuncusudur.Fabia ile ninja hareketleri çalışmıştır.Bakuganı Ventus Hawktor'dur.Fabia'ya aşıktır. ASSAİL FARBROSFarbros:Başı böceğe benzeyen,büyük vücutlu bir bakugandır.Assail Farbros haline dönüştüğünde gücü tam 5000g olur ve çok zor yenilir. FARBROS:Twin Horn Pulsar (Twin Horn Phaser): Transferler 400 Gs Yangın Spartan: Transferler rakibinizden 300 Gs Farbros için. Super Cell: Transferler rakibinizden 500 Gs Farbros için. Garland Claw: Farbros için 300 Gs ekler. FARBAS XM: Onarım tüm zarar Farbros için yapılır. Farbros için rakibinizden Gölge Blast (Meteor... Şoför): Transferler 500 Gs. Shiny Orichalcum: Etkisi Bakugan sayısı şu anda mücadele olduğunu bağlıdır. Galyum Shield:yarım rakibin Geçerli güç seviyesi. Yakın Alev: çıkarır rakibinizden 200 Gs. * Zemin Breaker: Gölge Crowley kapı kartları önler: Her rakip çıkarır 400 Gs. Yükselen Hücre (Hyper Cell): transfer rakibinizden 500 Gs Farbros için. Blast Elico: Kaplıca Tayfunu:Elicoya rakipten 300 G verir.(Aquos yeteneği)Yansıma Ceketi:Yetenekleri engeller.(Subterra yeteneği)Toprak Darbesi:Elicoya rakipten 300 G verir.Canlı Subterra Gücü:Geçit kartını engeller ve SUbterra bakuganının gücünü iki katına çıkarır.Çimento Gücü:Yetenekleri engeller.Senin yeteneğini ye...niler.Füzyon Yeteneği:Toprak Yükselticisi:Elicoya rakipten 300 G verir. Anneler ve babalar bazen bakuganı görünce çok garip tepkiler veriyorlar xD şimdi bunlardan bazılarını ekleyeceğim1-) Annem maruchonun yapıştırmasını fotoğrafımızın üzerinde görünce;Ya kızım tipsiz tipsiz şeyleri seviyosunuz! (bide maruchoya xD)2-) Shadowun gülüş şekliyle güldüğümde babam;O ne biçim gülüş?...3-) Kankamın annesi Shadowu görünce;Bu ne be maymun gibi ordan oraya zıplıyo...4-) Kardeşimin arkadaşı bakugan alınca ve babası görünce;Bi topa 2.50 TL verilirmi ne işe yarıyo bu (ne işe yarıyo diye sormasa onu sadece bir top sanıyordu :D)5-) Babam Hydronı görünce ;ya çizgifilmde niye böyle çirkin karakterler yapıyolar (çok haklı :D)6-) Büyük kuzenim msndeki Danin resmini görünce;Ay çok tatlıymış bu çocuk (bende gerçekten tatlı bir resmini koymuştum)7-) Babama Lynci gösterince onu pembe saçından dolayı kız sanması -_-"Böyle birşey başınıza geldiyse bana söyleyebilirsiniz yazarım x3 Midnight Percival: 600 G1.Black Out: Rakibin tüm yeteneklerini iptal eder.2.Stray Thunder: Midnight Percival'a 300 G verir.3.Dain Sleif (Thunder Sword): Midnight Percival'a 300 G verir....4.Bind Shield: Rakipten Midnight Percival'a 300 G transfer eder.5.Geor Gunner: Midnight Percival'a 500 G verir.6.Darkus Thunder: Rakipten 200 G çıkarır ve Percival'a 300 G verir.7.Battle Marionette: Savaşa bir bakugan daha koymanızı sağlar.Füzyon yetenek kartları:1.Vermillion: Midnight Percival'a 100 G verir.Rakipten 300 G çıkarır.2.Deathly Karbia (Death Karbia/Mortal Karbia): Rakipten Midnight Percival'a 300 G transfer eder.Percival: 450 G1.Tri-Gunner: Percival'a 300 G verir.2.Night Explorer: Rakipten 300 G çıkarır....3.Misty Shadow: Rakibin gücünü ilk haline getirir.4.Darkus Driver: Percival'a 200 G ekler.5.Black Maiden (Darkus Maiden): Rakibin yeteneğini iptal eder.YASAK KART:KÖR IŞIN X: BAKUGAN HAREKET EDEMEZ VE YETENKLERİ ETKİSİZ KILINIR ARTI 2 EL YENİK SAYAR BU KARTI ENGELLİYECEK BİR KART VAR ONADA ŞÜPHENİZ OLMASINKARANLIK BOYUT X: GÜCÜNÜZ DİREK SIFIRLANIRSONSUZ X: BU GÜCÜNÜZÜ TAM 3000 G ÇIKARIRSONSUZ ATEŞ X :GÜCÜNÜZÜ 3600 G ÇIKARIR...SONSUZ KARANLIK X: GÜCÜNÜZÜ 3500 G ÇIKARIRSONSUZ IŞIN X:GÜCÜNÜZÜ 3300 G ÇIKARIRSONSUZ TOPRAK X: GÜCÜNÜZÜ 3100 G ÇIKARIRSONSUZ HORTUM X:GÜCÜNÜZÜ 3400 G ÇIKARIRSONSUZ DALGA X:GÜCÜNÜZÜ 3200 G ÇIKARIRDarkus Hades: Photon Kuyruğu: Rakipten -300Phaser Dişlisi : Rakipten Kendine 400G EklerSaurer Roketi : Kendine 1000G EklerTam Patlama :Kendine 900G EklerYok Et Kaybol : Rakibini Can ını 0'a İndirirMacSpider-600GYetenek KartlarıWild Kapat: MAC Spider için 300 G ekler.Mega Terör Etkisi: Her rakip çıkarır 300 G ve MAC Spider için 100 Gs ekler.Squeeze Çal: Rakipten çıkarır 300 Gs....Tarantula İğne: Her rakip çıkarır 300 Gs ve MAC Spider için 400 Gs ekler.Spider Cannon: Her rakip çıkarır 400 Gs ve MAC Spider için 400 Gs ekler.Spider Net: Rakip çıkarır 300 Gs.Blaster İğne: Rakip çıkarır 300 Gs.Master Ingram: 700 G1.Wind Power Extreme (Glimmering Shadow Slash): Rakipten Master Ingram'a 300 G transfer eder.4.Armored Intense Mode: Rakibin yeteneğini iptal eder ve Master Ingram'a 200 G verir. 5.Hand Demon, Moonlight Slash (Moonlight Slash): Rakibin yeteneğini iptal eder ve rakipten 300 G çıkarır.6.Shadow Wing: S...hadow Wing'i maça çağırır.7.Ninjitsu Combo, Mighty Fang and Vista Wing: Master Ingram'a ve diğer Ventus bakuganlarına 300 G verir.8.Wind Power, Glimmering Shadow Slash: Rakipten Master ıngrama 300 G transfer eder.9.Twin Fangs, Phantom Comet Storm: Master Ingram'a ve diğer Ventus bakuganlarına 400 g verir.10.Eight-Span Crowe: Master Ingram ve diğer Ventus bakuganlarına 200 G ekler.11.Ninja Torpedo Slash: Master Ingram ve diğer Ventus bakuganlarına 200 G ekler.13.Twin Fangs, Great Divine Wing (Twin Fangs, Great Sky Wind): Her rakipten 300 G çıkarır.Master Ingram ve diğer Ventus bakuganlarına 300 G ekler.Master Ingram: 700 G1.Wind Power Extreme (Glimmering Shadow Slash): Rakipten Master Ingram'a 300 G transfer eder.4.Armored Intense Mode: Rakibin yeteneğini iptal eder ve Master Ingram'a 200 G verir. 5.Hand Demon, Moonlight Slash (Moonlight Slash): Rakibin yeteneğini iptal eder ve rakipten 300 G çıkarır.6.Shadow Wing: S...hadow Wing'i maça çağırır.7.Ninjitsu Combo, Mighty Fang and Vista Wing: Master Ingram'a ve diğer Ventus bakuganlarına 300 G verir.8.Wind Power, Glimmering Shadow Slash: Rakipten Master ıngrama 300 G transfer eder.9.Twin Fangs, Phantom Comet Storm: Master Ingram'a ve diğer Ventus bakuganlarına 400 g verir.10.Eight-Span Crowe: Master Ingram ve diğer Ventus bakuganlarına 200 G ekler.11.Ninja Torpedo Slash: Master Ingram ve diğer Ventus bakuganlarına 200 G ekler.13.Twin Fangs, Great Divine Wing (Twin Fangs, Great Sky Wind): Her rakipten 300 G çıkarır.Master Ingram ve diğer Ventus bakuganlarına 300 G ekler.Dryoid: 700 G1.Knuckle Vulcan : Dryoid'e 200 G verir.2.Ray Blade : Dryoid'e 200 G verir.3.Mars Shield: Rakibin tüm yetenklerini iptal eder ve Dryoid'e 200 G verir....4.Murasame Arrow: Dryoid'e 300 G verir.5.Land Shutter: Rakibin geçit kartını etkisiz hale getirir ve rakipten size 200 G transferler.6.Murasame Blade (Sword Smasher): Dryoid'e 300 G verir.7.Trance Sword: Rakibin yeteneğini iptal eder.8.Axel Speed (Accel Speed): Dryoid Hyper moda girer ve rakip size yetenek kullanamaz9.Gaia Reflector: üzgünüm çeviremedimMaxus Helios MK2: 3800 G1.Parariddle Fire: Maxus Helios MK2 için 600 G verir. (Pyrus, Haos, Aquos Füzyon)2.Ultimate Striker (Ultimate Smasher) :Rakipten 1200 G çıkarır (Altı Element Füzyon)Maxus Helios : 3700 G1.Pyrus Spear: Maxus Helios'a 200 G verir. (Metalfencer'ın yeteneği)2.Ventus Air Saw: Rakipten 200 G çıkarır. (Klawgor'un yeteneği)3.Subterra Spartan: Maxus Helios'a 200 G verir. (Scraper'ın yeteneği)...4.Darkus Slave: Rakipten 400 G çıkarır. (Foxbat'ın yeteneği)5.Subterra Gravity: Maxus Helios'a 400 G verir. (Scraper'ın yeteneği)6.Darkus Magalena: Rakipten 300 G çıkarır. (Foxbat'ın yeteneği)7.Haos Sheria: Maxus Helios'a 500 g verir. (Spindle'nin yeteneği)Altair: 500 G1.Spinal Saucer: Altair'e 200 G verir.2.Mega Shield: Altair'e 200 G verir.3.Thunder Fire: Altair'e rakipten 200 G transfer eder....4.Thunder Booster: Altair'e rakipten 300 G transfer eder.5.Shock Cannon: Altair'e 500 G verir. BLAST ELİCO: Kaplıca Tayfunu:Elicoya rakipten 300 G verir.(Aquos yeteneği)Yansıma Ceketi:Yetenekleri engeller.(Subterra yeteneği)Toprak Darbesi:Elicoya rakipten 300 G verir.Canlı Subterra Gücü:Geçit kartını engeller ve SUbterra bakuganının gücünü iki katına çıkarır.Çimento Gücü:Yetenekleri engeller.Senin yeteneğini yen...iler.Füzyon Yeteneği:Toprak Yükselticisi:Elicoya rakipten 300 G verir BLAST ELİCO: Kaplıca Tayfunu:Elicoya rakipten 300 G verir.(Aquos yeteneği)Yansıma Ceketi:Yetenekleri engeller.(Subterra yeteneği)Toprak Darbesi:Elicoya rakipten 300 G verir.Canlı Subterra Gücü:Geçit kartını engeller ve SUbterra bakuganının gücünü iki katına çıkarır.Çimento Gücü:Yetenekleri engeller.Senin yeteneğini yen...iler.Füzyon Yeteneği:Toprak Yükselticisi:Elicoya rakipten 300 G verirBlade Tigrerra Yetenek KartlarıHız Fang: Nullifies rakibin yetenek ve her rakip dan 100 Gs çıkarılır.Lightning Shield: Iptal olmayan bütün Haos tüm ek Gs dışarı Bakugan bağladılar.Yıldırım Tornado: Blade Tigrerra için rakip transferler 100 Gs.Hyper Velocity Fang: Nullifies rakibin yetenek ve rakibinizden 300 Gs çıkarıl...ır.Saber Glowcer: Blade Tigrerra için rakip transferler 400 Gs.Metal Fang: Tigrerra Blade 400 Gs ekler.Viper HeliosGenel Quasar: Helios Viper 200 Gs ekler.Void Stream: Getirir apponents güç aşağı sıfır Gs için.Melt Stream: Rakip çıkarır 200 Gs.Burst Core: Nullifies tüm rakibin yetenek....Nova Spiral: Nullifies tüm rakibin yetenekleriNova Defenser: Rakip çıkarır 400 Gs ve Viper Helios 200 Gs ekler.Maksimum Quasar: Helios Viper 300 Gs ekler.Yasak Yetenek KartlarıNova Blazer X: Getirir Rakibin gücünü geri temel düzeyde ve Viper Helios için 700 Gs ekler.Fusion Yetenek KartlarıOmega: Helios Viper 200 Gs eklerHydronoid (450 G) Karanlık Kaosu = Hydronoid'e 250 G verir.Başka karta saldırabilir.Auragano İntikamı =Hydronoid rakibinden 100 G çalar.Birleştirme Kalkanı =Hydronoid Maç sırasında alınan bütün gücü çalar....Darkus Gravity =Maç sahasında bir bakugan ile birleşir. (Hızlı Heos'a benzer)Dual Hydronoid (480)Darkus Gazer Dual = Dual Hydronoid'e 50 G verir.Başka karta saldırabilir.Darkus Gazer Exedra = Dual Hydronoid'e 100 G verir.Füzyon Yetenek:...İmha Darbesi =Dual Hydranoid için 100 Gs ekler ve rakibin geçit kartını iptal eder.Alpha Hydronoid (500 G) Çivit Kabusu = Alpha Hydronoid'e 300 G ekler.Ölüm Zıpkını = Rakibinden 300 G çalar.Yok Et Kaybol = Rakibinin güç seviyesini 0'a indirir...Kaos İğne Sıçrayışı = Rakibinden 200 G eksiltir 100 G alır.Karanlık Sınır = Yeteneği İptal Eder.Göz kamaştırıcı Baharat= Maç sahasındaki rakibin bütün bakuganların yeteneğini etkisiz kılar.Füzyon Yetenek:Son Yıkı =Alpha Hydranoid'e 100 G VerirSon Gölge =Rakip bakugan kontrolünü kaybeder ve vahşi bir bakugan olur.Takım arkadaşına saldırır. Yardımcı olduysam ne mutlu bana :)] e'a verilmiştir.4.Bölümde ilk kez Aviorla savaşmıştır.8.
bölümde Rubanoid ve Buz Hornix'e karşı Akwimosla beraber savaşmıştır ve maçı kazanmıştır.
Yetenek Kartları:
Hayalet Darbesi:Coredem'e 400 G ekler.
Ölçek Oku:Coredem'e 300 G ekler.
Boyut Boşluğu:Rakipin yeteneklerini iptal eder.
Levha Kalkanı:Rakibin yeteneklerini iptal eder.
'''''
hawktor yetenekleri:
Typhoon iğneler: Hawktor 300 Gs ekler.
Kasırga kalkan : rakip çıkarır 400 Gs .
Ninja Koruma, Wild Wind Savunma : Hawktor 300 Gs ekler ve oppnent ablities nullifes .
, Hyper Storm Fang Fly: rakip çıkarır 400 Gs ...'''''Nimbus Blast : hawktor 600 Gs ekler ve rakibinizden 300 Gs çıkarır
Tornado Fang : hawktor 500 Gs ekler
Temel Rüzgar: getirir Rakip Power Level geri taban seviyesine
Vista Combo Ninja Slash : 400 Gs ekler ve rakibin Bakugan dan 300 çıkarılır.
Kasırga vurdu : rakip çıkarır 500 Gs
Tornado blok: rakip ablities iptal
'''''
Fabia:Shun'a hem fiziksel hem de kişisel olarak çok benzemektetir.Onun gibi bir ninjadır.Bakuganı Haos Aranaut'tur.Shun gibi iyi bir savaşçıdır.Neathenia'nın kraliçesinin kız kardeşidir.Shun'a aşıktır.Marucho Marukura:İnterspace'i yaratmıştır.Bakuganı Aquos Akwimos'tur.En iyi 3.oyuncudur.Ren:Bir Gundalian'dır.Zaten eki...'''''bin karşısına aniden çıkmıştır.Shun ondan şüphelenmektir.Bakuganı Darkus Linehalt'tır.Başta dost gibi davranmıştır ardından ajan olduğu ortaya çıkmıştır.Jake:Ekibe yeni katılmıştır.Bakuganı Subterre Coredem'dir.
'''''
Gundalian İnvaders [değiştir]Vexus ve Vestal`lara karşı savaştan sonra Dan,Marucho,Shun Bakugan savaşçıları direnişinden ayrılır.Artık farklı karakterlere ve değişik maçlara sahip olurlar.Kapanış şarkısı Bang,Bang,Bang Bakugan şarkısıyla kapanır.Bu seri Bakuganın 3.Sezonudur.Bu seri 23 Mayısta Teletoon,29 Mayısta Carto...'''''on Network kanalında 39 bölümle yaratılmıştır.Karakterler:Dan Kuso:İnterspacenin en güçlü oyuncusudur.Bakuganı Pyrus Helix Dragonoid'dir.Bakuganı evrim geçirip Lumino Dragonoid olmustur.Shun Kazami:İnterspacenin en güçlü 2. oyuncusudur.Fabia ile ninja hareketleri çalışmıştır.Bakuganı Ventus Hawktor'dur.Fabia'ya aşıktır.
'''''
ASSAİL FARBROS
Farbros:Başı böceğe benzeyen,büyük vücutlu bir bakugandır.Assail Farbros haline dönüştüğünde gücü tam 5000g olur ve çok zor yenilir.
'''''FARBROS:
Twin Horn Pulsar (Twin Horn Phaser): Transferler 400 Gs Yangın Spartan: Transferler rakibinizden 300 Gs Farbros için. Super Cell: Transferler rakibinizden 500 Gs Farbros için. Garland Claw: Farbros için 300 Gs ekler. FARBAS XM: Onarım tüm zarar Farbros için yapılır. Farbros için rakibinizden Gölge Blast (Meteor...'''''
Şoför): Transferler 500 Gs. Shiny Orichalcum: Etkisi Bakugan sayısı şu anda mücadele olduğunu bağlıdır. Galyum Shield:yarım rakibin Geçerli güç seviyesi. Yakın Alev: çıkarır rakibinizden 200 Gs. * Zemin Breaker: Gölge Crowley kapı kartları önler: Her rakip çıkarır 400 Gs. Yükselen Hücre (Hyper Cell): transfer rakibinizden 500 Gs Farbros için.
'''''Blast Elico: Kaplıca Tayfunu:Elicoya rakipten 300 G verir.(Aquos yeteneği)
Yansıma Ceketi:Yetenekleri engeller.(Subterra yeteneği)
Toprak Darbesi:Elicoya rakipten 300 G verir.
Canlı Subterra Gücü:Geçit kartını engeller ve SUbterra bakuganının gücünü iki katına çıkarır.
Çimento Gücü:Yetenekleri engeller.Senin yeteneğini ye...'''''
niler.
Füzyon Yeteneği:
Toprak Yükselticisi:Elicoya rakipten 300 G verir.
'''''Anneler ve babalar bazen bakuganı görünce çok garip tepkiler veriyorlar xD şimdi bunlardan bazılarını ekleyeceğim
1-) Annem maruchonun yapıştırmasını fotoğrafımızın üzerinde görünce;
Ya kızım tipsiz tipsiz şeyleri seviyosunuz! (bide maruchoya xD)
2-) Shadowun gülüş şekliyle güldüğümde babam;
O ne biçim gülüş?
...'''''3-) Kankamın annesi Shadowu görünce;
Bu ne be maymun gibi ordan oraya zıplıyo...
4-) Kardeşimin arkadaşı bakugan alınca ve babası görünce;
Bi topa 2.50 TL verilirmi ne işe yarıyo bu (ne işe yarıyo diye sormasa onu sadece bir top sanıyordu :D)
5-) Babam Hydronı görünce ;
ya çizgifilmde niye böyle çirkin karakterler yapıyolar (çok haklı :D)
6-) Büyük kuzenim msndeki Danin resmini görünce;
Ay çok tatlıymış bu çocuk (bende gerçekten tatlı bir resmini koymuştum)
7-) Babama Lynci gösterince onu pembe saçından dolayı kız sanması -_-"
Böyle birşey başınıza geldiyse bana söyleyebilirsiniz yazarım x3
'''''
Midnight Percival: 600 G

1.Black Out: Rakibin tüm yeteneklerini iptal eder.
2.Stray Thunder: Midnight Percival'a 300 G verir.
3.Dain Sleif (Thunder Sword): Midnight Percival'a 300 G verir. ...'''''4.Bind Shield: Rakipten Midnight Percival'a 300 G transfer eder.
5.Geor Gunner: Midnight Percival'a 500 G verir.
6.Darkus Thunder: Rakipten 200 G çıkarır ve Percival'a 300 G verir.
7.Battle Marionette: Savaşa bir bakugan daha koymanızı sağlar.

Füzyon yetenek kartları:

1.Vermillion: Midnight Percival'a 100 G verir.Rakipten 300 G çıkarır.
2.Deathly Karbia (Death Karbia/Mortal Karbia): Rakipten Midnight Percival'a 300 G transfer eder.
Percival: 450 G

1.Tri-Gunner: Percival'a 300 G verir.
2.Night Explorer: Rakipten 300 G çıkarır. ...'''''3.Misty Shadow: Rakibin gücünü ilk haline getirir.
4.Darkus Driver: Percival'a 200 G ekler.
5.Black Maiden (Darkus Maiden): Rakibin yeteneğini iptal eder.'''''
YASAK KART:
KÖR IŞIN X: BAKUGAN HAREKET EDEMEZ VE YETENKLERİ ETKİSİZ KILINIR ARTI 2 EL YENİK SAYAR BU KARTI ENGELLİYECEK BİR KART VAR ONADA ŞÜPHENİZ OLMASIN
KARANLIK BOYUT X: GÜCÜNÜZ DİREK SIFIRLANIR
SONSUZ X: BU GÜCÜNÜZÜ TAM 3000 G ÇIKARIR
SONSUZ ATEŞ X :GÜCÜNÜZÜ 3600 G ÇIKARIR ...'''''SONSUZ KARANLIK X: GÜCÜNÜZÜ 3500 G ÇIKARIR
SONSUZ IŞIN X:GÜCÜNÜZÜ 3300 G ÇIKARIR
SONSUZ TOPRAK X: GÜCÜNÜZÜ 3100 G ÇIKARIR
SONSUZ HORTUM X:GÜCÜNÜZÜ 3400 G ÇIKARIR
SONSUZ DALGA X:GÜCÜNÜZÜ 3200 G ÇIKARIR
'''''Darkus Hades: Photon Kuyruğu: Rakipten -300
Phaser Dişlisi : Rakipten Kendine 400G Ekler
Saurer Roketi : Kendine 1000G Ekler
Tam Patlama :Kendine 900G Ekler
Yok Et Kaybol : Rakibini Can ını 0'a İndirir
'''''MacSpider-600G
Yetenek Kartları
Wild Kapat: MAC Spider için 300 G ekler.
Mega Terör Etkisi: Her rakip çıkarır 300 G ve MAC Spider için 100 Gs ekler.
Squeeze Çal: Rakipten çıkarır 300 Gs.
...'''''Tarantula İğne: Her rakip çıkarır 300 Gs ve MAC Spider için 400 Gs ekler.
Spider Cannon: Her rakip çıkarır 400 Gs ve MAC Spider için 400 Gs ekler.
Spider Net: Rakip çıkarır 300 Gs.
Blaster İğne: Rakip çıkarır 300 Gs.
'''''Master Ingram: 700 G
1.Wind Power Extreme (Glimmering Shadow Slash): Rakipten Master Ingram'a 300 G transfer eder.
4.Armored Intense Mode: Rakibin yeteneğini iptal eder ve Master Ingram'a 200 G verir.
5.Hand Demon, Moonlight Slash (Moonlight Slash): Rakibin yeteneğini iptal eder ve rakipten 300 G çıkarır.
6.Shadow Wing: S...'''''
hadow Wing'i maça çağırır.
7.Ninjitsu Combo, Mighty Fang and Vista Wing: Master Ingram'a ve diğer Ventus bakuganlarına 300 G verir.
8.Wind Power, Glimmering Shadow Slash: Rakipten Master ıngrama 300 G transfer eder.
9.Twin Fangs, Phantom Comet Storm: Master Ingram'a ve diğer Ventus bakuganlarına 400 g verir.
10.Eight-Span Crowe: Master Ingram ve diğer Ventus bakuganlarına 200 G ekler.
11.Ninja Torpedo Slash: Master Ingram ve diğer Ventus bakuganlarına 200 G ekler.
13.Twin Fangs, Great Divine Wing (Twin Fangs, Great Sky Wind): Her rakipten 300 G çıkarır.Master Ingram ve diğer Ventus bakuganlarına 300 G ekler. '''''Master Ingram: 700 G
6.Shadow Wing: S...'''''
hadow Wing'i maça çağırır.
13.Twin Fangs, Great Divine Wing (Twin Fangs, Great Sky Wind): Her rakipten 300 G çıkarır.Master Ingram ve diğer Ventus bakuganlarına 300 G ekler. '''''Dryoid: 700 G

1.Knuckle Vulcan : Dryoid'e 200 G verir.
2.Ray Blade : Dryoid'e 200 G verir.
3.Mars Shield: Rakibin tüm yetenklerini iptal eder ve Dryoid'e 200 G verir. ...'''''4.Murasame Arrow: Dryoid'e 300 G verir.
5.Land Shutter: Rakibin geçit kartını etkisiz hale getirir ve rakipten size 200 G transferler.
6.Murasame Blade (Sword Smasher): Dryoid'e 300 G verir.
7.Trance Sword: Rakibin yeteneğini iptal eder.
8.Axel Speed (Accel Speed): Dryoid Hyper moda girer ve rakip size yetenek kullanamaz
9.Gaia Reflector: üzgünüm çeviremedim
'''''Maxus Helios MK2: 3800 G

1.Parariddle Fire: Maxus Helios MK2 için 600 G verir. (Pyrus, Haos, Aquos Füzyon)
2.Ultimate Striker (Ultimate Smasher) :Rakipten 1200 G çıkarır (Altı Element Füzyon) '''''Maxus Helios : 3700 G

1.Pyrus Spear: Maxus Helios'a 200 G verir. (Metalfencer'ın yeteneği)
2.Ventus Air Saw: Rakipten 200 G çıkarır. (Klawgor'un yeteneği)
3.Subterra Spartan: Maxus Helios'a 200 G verir. (Scraper'ın yeteneği) ...'''''4.Darkus Slave: Rakipten 400 G çıkarır. (Foxbat'ın yeteneği)
5.Subterra Gravity: Maxus Helios'a 400 G verir. (Scraper'ın yeteneği)
6.Darkus Magalena: Rakipten 300 G çıkarır. (Foxbat'ın yeteneği)
7.Haos Sheria: Maxus Helios'a 500 g verir. (Spindle'nin yeteneği)
'''''Altair: 500 G

1.Spinal Saucer: Altair'e 200 G verir.
2.Mega Shield: Altair'e 200 G verir.
3.Thunder Fire: Altair'e rakipten 200 G transfer eder. ...4.Thunder Booster: Altair'e rakipten 300 G transfer eder.
5.Shock Cannon: Altair'e 500 G verir.

BLAST ELİCO: Kaplıca Tayfunu:Elicoya rakipten 300 G verir.(Aquos yeteneği)
Çimento Gücü:Yetenekleri engeller.Senin yeteneğini yen...iler.
Füzyon Yeteneği:
Toprak Yükselticisi:Elicoya rakipten 300 G verir
Füzyon Yeteneği:

Blade Tigrerra
Yetenek KartlarıHız Fang: Nullifies rakibin yetenek ve her rakip dan 100 Gs çıkarılır.
Lightning Shield: Iptal olmayan bütün Haos tüm ek Gs dışarı Bakugan bağladılar.
Yıldırım Tornado: Blade Tigrerra için rakip transferler 100 Gs.
Hyper Velocity Fang: Nullifies rakibin yetenek ve rakibinizden 300 Gs çıkarıl...ır.
Saber Glowcer: Blade Tigrerra için rakip transferler 400 Gs.
Metal Fang: Tigrerra Blade 400 Gs ekler.

Viper Helios
Genel Quasar: Helios Viper 200 Gs ekler.
Void Stream: Getirir apponents güç aşağı sıfır Gs için.
Melt Stream: Rakip çıkarır 200 Gs.
Burst Core: Nullifies tüm rakibin yetenek. ...Nova Spiral: Nullifies tüm rakibin yetenekleri
Nova Defenser: Rakip çıkarır 400 Gs ve Viper Helios 200 Gs ekler.
Maksimum Quasar: Helios Viper 300 Gs ekler.Yasak Yetenek KartlarıNova Blazer X: Getirir Rakibin gücünü geri temel düzeyde ve Viper Helios için 700 Gs ekler.Fusion Yetenek KartlarıOmega: Helios Viper 200 Gs ekler

Hydronoid (450 G)

Karanlık Kaosu = Hydronoid'e 250 G verir.Başka karta saldırabilir.
Auragano İntikamı =Hydronoid rakibinden 100 G çalar.
Birleştirme Kalkanı =Hydronoid Maç sırasında alınan bütün gücü çalar. ...Darkus Gravity =Maç sahasında bir bakugan ile birleşir. (Hızlı Heos'a benzer)

Dual Hydronoid (480)

Darkus Gazer Dual = Dual Hydronoid'e 50 G verir.Başka karta saldırabilir.
Darkus Gazer Exedra = Dual Hydronoid'e 100 G verir.
Füzyon Yetenek: ...İmha Darbesi =Dual Hydranoid için 100 Gs ekler ve rakibin geçit kartını iptal eder.

Alpha Hydronoid (500 G)

Çivit Kabusu = Alpha Hydronoid'e 300 G ekler.
Ölüm Zıpkını = Rakibinden 300 G çalar.
Yok Et Kaybol = Rakibinin güç seviyesini 0'a indirir ...Kaos İğne Sıçrayışı = Rakibinden 200 G eksiltir 100 G alır.
Karanlık Sınır = Yeteneği İptal Eder.
Göz kamaştırıcı Baharat= Maç sahasındaki rakibin bütün bakuganların yeteneğini etkisiz kılar.
Füzyon Yetenek:
Son Yıkı =Alpha Hydranoid'e 100 G Verir
Son Gölge =Rakip bakugan kontrolünü kaybeder ve vahşi bir bakugan olur.Takım arkadaşına saldırır.

Yardımcı olduysam ne mutlu bana :)

Also on Fandom

Random Wiki