Fandom

Bakugan Wiki

Kral Zenoheld

458pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

‘’Cesur olmayan kazanamaz’’

Zenoheld 41.Bölümde Prof.Clay’e söyledikleri

Ön Tanıtım:Edit

Zenoheld Vestal’ın kralıdır.Hydron Vestoria’yayı işgali başarısız olunca oyunları ortaya çımış ve Vestal’dan kaçmışlardır.Zenohedl kendisini küçük düşüren bakuganlardan intikam almak için bakuganları yok edecek bir sistem yaptırmıştır.Sistemin çalışması için 6 Özellik Enerjisi gereklidir.Kadim Bakuganlardan enerjileri almak için onlarla maç yapar fakat Kadimler son anda Zenoheld onları yok edecekken kaçmayı başarırlar.

Genel Bilgi:Edit

İlk olarak 2.Bölüm olan Ace’le Karşı Karşıya’da görülmüştür.Fakat ilk olarak 27.bölümde Özellik Enerjilerini almak için 6 Kadim Savaşçıyla maç yapar.Kadimler Zenoheld’i yenemez tam ölüyorlarken Özellik Enerjilerini Direniş’e aktarırlar.Daha sonra 39.Bölümde Gus’a karşı maç yapar ve Gus’ı yener.41.Bölümde Dan,Mira ve Spectra’ya karşı savaşır ve onları yener fakat maç hilelidir.49.Bölümde Hydron ona karşı gelince Zenoheld onunlada maç yapar Hydron bir süre ona dayanır fakat sonunda o da yenilir.50.Bölümde Spectra ve Gus’a karşı maç yapar fakat bu maçta Farbrosu değil Alternatif’i kullanır.51.Bölümde Direniş’te onlara yardıma gelir.52.Bölümde Hydron’da diğerleriyle birlikte Alternatif’i yok eder.Alternatif patlarken Zenoheld kaçmak ister fakat Hydron sistemi bozar ve Zenoheld kaçamaz.Hydron Zenoheld’i yakalar ve Zenoheld’i Hydron ile birlikte ölür.

Galeri:Edit

120px-032.PNG

Zenoheld normal kıyafetleriyle

120px-King_Zenoheld.jpg

Zenoheld Savaşçı Kıyafetiyle

120px-Zenoheld_in_Alternative_Weapon_System.jpg

Zenoheld Alternatif'in Kokpitinde

Maçlar:Edit

6 Kadim Savaşçı'ya Karşı Kazandı(Fakat Özellik Enerjilerini alamadı)

Gus Grav'a Karşı Kazandı(Ve Gus'ı hapse attı)

Dan,Mira,Spectra'ya Karşı(Hydron ile birlikte) Kazandı(Fakat maç hileliydi)

Hydron'a Karşı Kazandı(Hydron'u öldürmedi hapse attı)

Spectra,Gus,Hydron ve Direniş'e Karşı Kaybetti(Bu maçtan sonra öldü)

Also on Fandom

Random Wiki