Fandom

Bakugan Wiki

Lena isis

458pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Bölüm 5'te, Ren ekibi onların olmayan Guardian Bakugan kullanarak bazı yüksek çapında oyuncular kendi saflarına çekmeyi başardılar ve bu nedenle güçlü oyuncular vardı kanıtlayan kaybetti. O ve Mason sonra Kazarina çocuklar hipnotize olan İmparator Barodius ve Kazarina geri iki çocuk getirdi.

Bölüm 10 yılında ve Zenet Fabia ve Avatar Marucho mücadele. Lena ilk hareket aldı, ikinci Aranaut dijital klon olduğunu fark edecek kadar zeki olduğunu değil, Ren Lena ve Zenet bir mücadele olduğunu bildirmek için bazı küçük düğmeleri itti kadar o Marucho bir avatar olmadığını fark olduğunu klon.

Bölüm 14, onun gerçek formu İmparator ile bir konuşma sırasında gösterildi.

Bölüm 17 yılında ve Kazarina Shun karşı savaşmış, ancak Kazarina Dan ve Shun hem kaybederken hızlı, Shun kaybetti. Kazarina Phosphos yenmek için Lumagrowl kullanılan bu biliyordu ve Lena bertaraf; Daha sonra, o kaybederse Kazarina onu cezalandırmak olacağını görevlerini önce Gill dinledikten sonra Kazarina pusuya düşürmeye çalıştı. Ren sonra Kazarina ve Gül'ün konuşma kulak misafiri sonra, onun kaderi için Lena için özür diler.

Bölüm 23, Sid, Lena, Jesse ve Zenet ölü değil gösterildi ama Kazarina bulunuyor Lab sıkışıp, Sid kaçmak için tek kişiydi.

Bölüm 32, Jesse ve Zenet ile birlikte o Kazarina tarafından hipnotize edildi.

Bölüm 34, Jesse Glenn ve Zenet Surrow birlikte hâlâ Kazarina tarafından hipnotize, İmparator Barodius hakkında Neathia bir işgali üzerine yola önce diz çökmüş, kısa bir süre gösterildi.

Bölüm 37 yılında Jake karşı mücadele gösterilir. Ancak, Kazarina Gill tarafından aşağı alındıktan sonra, hasta normal durumuna döner. Küçük savaş sonra, Jesse ve Zenet birlikte, yardım teklifinde bulundu. Kaptan Elright onların yardım kabul ve şimdi İmparator Barodius karşı gerçekleşecek savaşın bir parçasıdır.

Bölüm 38, O ve Phosphos Neathian binaların arkasına saklanmış gösterilir. O Phosphos Phantom Dharak yenildi yeteneği "Gorgon Viper" kullanmak üzereydi.

Bölüm 39 yılında Ren, Mason, Zenet, Jesse ve Nurzak ile yaprak ve Gundalia geri hepsi kafası.

Also on Fandom

Random Wiki