Fandom

Bakugan Wiki

Mira Clay

458pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

-Mira.png

Mira New Vestroia

Aklını mücadelenden,gözlerini düşmanın'dan ayırma

Maske Düşüyor

Ön Tanıtım:Edit

Mira Bakugan Savaşçıları Direnişi'nin lideridir.Direniş'in Subterra oyuncusudur.Bakuganların duyarlı ve akıllı varlıklar olduklarını öğrenince Krala ve Vexoslara karşı gelmiştir.Daha sonra gruba Ace'i,sonra Baron'u ve son olarak Dan,Marucho ve Shun'u dahil etmiştir.Koruyucu Bakuganı Thunder Wilda'dır.27.Bölümde Subterra Özellik Enerjisini alan Wilda Magma Wilda olmuştur.Dan'e aşık olduğu düşünülsede aslında Mira Ace'i sevmektedir.

New Vestroia:Edit

Mira birgün babası Profosör Clay'i ziyaret için Vestal Laboratuvarı'na geldiğinde bakuganların konuşabilen akıllı canlılar olduğunu öğrenir. {C Babasında işgalci olduklarını öğrenen Mira diğerleri gibi olanların hiç farkında değilmiş davranmak yerine bakuganları kurtarmak için Bakugan Savaşçıları Direnişi'ni kurar.Sonra Wilda ile ortak olur.Direnişe ilk Ace'i,sonra Baron'u katar.1.bölümde Dan ve Marucho'da Direnişe katılır.En son 6.Bölümde Shun'da Direnişe katılır.Mira 1.Bölümde Dan ve Marucho ile karşılaşır Volt ve Lync'e karşı maçında Dan'de ona yardım eder ve kazanırlar.Daha sonra Sanal Kabus bölümünde Lync ile maç yapar fakat maç esnasında Altair bozulduğu için maçın sonucu belli olmaz.Maske Düşüyor bölümünde Gus ile maç yapar ve onu yenerek en iyi Subterra oyuncusu olduğu göstermiş olur.Bu maçtan sonra Spectra'nın abisi Keith olduğunu öğrenen Mira Aile Bağları bölümünde ona katılır.Mira abisini geri kazanmak için ona bir maç önerir eğer Mira kazanırsa Keith Vexosları {C bırakacak ve Direnişe Mira ile birlikte katılacaktır,eğer Keith kazanırsa Mira Vexoslar'a katılacaktır.Mira maçta Keith'e yenilince Vexoslar'a katılır. Gamma Şehri bölümünde Gus ile birlikte Dan ve Ace'e karşı maç yapar fakat maçı bilerek kaybeder bu şekilde Dan'in mekanik bakuganları almasını sağlar.26.Bölümde ise Direniş ile birlikte Vestal Sarayı'na giden Mira bakuganları kurtarır.Vestal'a gidince televizyona çıkıp Vestal halkına olanları anlatır.kralın ve Vexosların kaçmasına engel olamayan Mira ve Direniş Vexosların daha büyük bir planın peşinde olduğunu öğrenir. 27.Bölümde Wilda'ya Subterra Enerjisi verilir.31.Bölümde Dan ve Marucho ile birlikte Spectra'ya karşı maç yapar ve kazanırlar.34.Bölümde Runo ile birlikte Lync ve Mylene'e karşı maç yaparlar ve bu maçtan sonra Subterra Enerjisini kaybederler.40.Bölümde ise Hydron’a karşı maç yaparlar bu maçta Mira,Dan Spectra’nın yardımlarına rağmen yenilirler.50.51.52. bölümlerde Direniş ile beraber Alternatif Silah Sistemi’ni yokederler.

New Vestroia Maçları:Edit

Rakip(ler) Sonuç
Volt Luster ve Lync Volan(Dan ile birlikte) Kazandı
Keith Clay(Geçmişte) Kaybetti
Ace Grit(Geçmişte) Kazandı
Lync Volan Sonuçsuz
Gus Grav Kazandı
Spectra Phantom Kaybetti
Ace ve Dan(Gus ile birlikte) Kaybetti
Spectra(Dan ve Marucho ile birlikte) Kazandı
Mylene Pharaoh ve Lync Volan Kaybetti
Hydron ve Zenoheld(Spectra ve Dan ile birlikte) Kaybetti(Fakat alan tuzaklıydı)
Mylene ve Shadow Prove(Keith ile birlikte) Kazandı
Zenoheld(Savaşçılar ve Gus ile birlikte) Kazandı

New Vestroia Resimleri:Edit

Mechtanium Surge Resimleri:Edit

Also on Fandom

Random Wiki