Fandom

Bakugan Wiki

Prens Hydron

458pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Volt...Lync...yanınıza geliyorum

Hydron'un 52.Bölümdeki son sözleri

Ön Tanıtım:Edit

Prens Hydron Gus gittikten sonra Vexoslar’ın Subterra oyuncusudur.İlk ve tek koruyucu bakuganı Dryoid’dir.Dryoid mekanik bir bakugandır.Hydron Vestal’dır.46.ve 47.bölümlerde Volt ve Lync’i ölüm topuna gönderip babası yüzünden katil olmuştur.Hydron Direniş ile yaptığı maçların hepsinde Özellik Enerjilerini almayı başaran tek Vexos’tur.

Genel Bilgi:Edit

Prens Hydron Vestal prensidir.2.Sezonda Vexoslar’a katılıp Direniş ile savaşmıştır.28.Bölümde Baron ve Nemus ile savaşıp Haos Enerjisi’ni almıştır.35.Bölümde Shadow ile birlikte Marucho’ya karşı savaşmış ve kaybetmiştir fakat Aquos Enerjisini almışlardır.40.Bölümde Zenoheld ile birlikte Dan,Mira ve Spectra ile savaşmış ve Pyrus enerjisini almıştır.46.Bölümde Volt ile savaşmış fakat yenilmesine rağmen Volt’u ölüm topuna yollamıştır.47.Bölümde Lync ile maç yapmış ve Lync’i yenmiştir onu da ölüm topuna göndermiştir.49.Bölümde Alternatif Sisteme karşı çıkmış ve Volt ve Lync’e yaptıklarından pişman olduğundan Zenoheld ile savaşmış ve yenilmiştir.Bu yenilgisinden sonra Hydron hapise kapatılmış fakat oradan Gus ile beraber kaçmayı başarmıştır.50.,51.,52.bölümlerde Gus,Keith ve Direniş ile beraber Zenoheld’i ve Alternatif Sistemİ,BT Sistemi’ni yok etmiştir.Ama Volt ve Lynce yaptıklarından pişman olduğu için kendinide yok etmiştir.

New Vestroia Maçarı:Edit

Rakip(ler) Sonuç
Baron Leltoy Kazandı
Marucho Marukura(Shadow ile birlikte) Kaybetti(Fakat Aquos Enerjisi alındı)
Dan Kuso,Mira Clay ve Spectra Phantom(Zenoheld ile birlikte) Kazandı(Fakat alan hileliydi)
Volt Luster Kaybetti
Lync Volan Kazandı
Zenoheld Kaybetti
Zenoheld(Direniş ile birlikte) Kazandı

Hydron Galeri:Edit

Also on Fandom

Random Wiki