Fandom

Bakugan Wiki

Shadow Prove

458pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

AAA!Hadesime ne yaptınız siz?Bir milyon parçaya ayrıldı.Onu eski haline asla getiremeyeceğim! Sen çizgiyi aştın artık kızım!

Shadow'un 32.Bölümde Hadesi yokettikten sonra Alice'e söyledikleri

Ön Tanıtım:Edit

Shadow Vexosların Darkus oyuncusudur.Vexos'un en güçlü 4.güçlü oyuncusudur.İlk olarak 3.bölümde Baron'a karşı maç yaparken görülmüştür.Shadow olayları ciddiye almasada iş savaşmaya gelince gerçekten çok acımasız bir savaşçıdır.48.Bölümde Vexosları bırakıp Keith ile savaşmış ve yenilmiştir daha sonra Mylene'nin açtığı ölüm topuna Mylene ile birlikte gitmiştir.Shadow Mylene'e aşıktır.Shadow'da son anda Direnişe katılan Vexoslar'dan biridir.

Genel Bilgi:Edit

Shadow ilk olarak Çıldır Çıldır adlı 3.bölümde gözükmüştür.Bu bölümde Baron'a karşı savaşmış fakat yenilmiştir.Daha sonra 10.Bölümde Marucho ile savaşmıştır ve yenilmiştir.Spectra,Gus ve Lync Dünya'ya gidince Mylene Direniş'e tuzak kurup onları ayırınca Shadow Shun ile maç yapmış ve Shun'u yenmiştir.Shadow ilk kez bu bölümde Hadesi kullanmıştır.Beta Şehri Şarkıları bölümünde Mylene ile birlikte Baron ve Dan'e karşı savaşmış ve yenilmişlerdir.Gamma Şehri bölümünde Shun ve Marucho'ya karşı Mylene ile birlikte savaşmışlardır ve yenilmişlerdir.Shadow Vexoslarla birlikte 26.Bölümde Spectra Dan ile savaşırken New Vestroia'dan kaçmıştır.2.sezonda ilk olarak 32.Bölümde maç yapan Shadow Alice ve Chan Lee'yi yenmiştir fakat maç sırasında Alice Hadesi yoketmiştir Shadow'da buna karşılık Alice'in büyükbabası'nın laborutuvarı'nı ve boyu taşıyıcısına yoketmiştir.Shadow ilk kez bu bölümde Mac Spider'ı kullanmıştır.35.Bölümde Hydron ile birlikte Marucho'ya karşı savaşmıştır ve yenilmişlerdir.Fakat Aquos Enerjisini almayı başarmıştır.40.Bölümde Lync ile birlikte Ace ve Marucho'ya karşı savaşmış ve yenmiştir fakat maçta tuzak alanı vardı.48.Bölümde Mylene ile birlikte Vexosları bırakıp Marucho'nun evini gitmiş ve burada Keith ile savaşmış ve yenilmiştir.Mylene'nin açtığı ölüm topuna Mylene ile birlikte gitmişlerdir.Shadow'da son anda Direnişe katılmıştır.

New Vestroia Maçları:Edit

Rakip(ler) Sonuç
Baron Leltoy Kaybetti
Marucho Marukura Kaybetti
Shun Kazami Kazandı
Dan ve Baron(Mylene ile birlikte) Kaybetti
Shun ve Marucho(Mylene ile birlikte) Kaybetti
Alice Gehabich ve Chan Lee Kazandı
Marucho Marukura(Hydron ile birlikte) Kaybetti(Fakat Aquos Enerjisi alındı)
Ace ve Marucho(Lync ile birlikte) Kazandı(Fakat alan hileliydi)
Keith Clay Kaybetti

Önemsiz Bilgiler:Edit

-Shadow diğer sezonlardaki Darkus savaşçıların aksine küçük bir Darkus savaşçısı'dır.

-Shadow ve Keith'in saç tarzı benzerdir.

Galeri:Edit

Also on Fandom

Random Wiki