Fandom

Bakugan Wiki

Titanom Dharanoid

458pages on
this wiki
Add New Page
Talk2 Share

Titanom Dharanoid : Mekaniklik : %2 Veri yanlışlığı olasılığı : %2 G=2200g Yenilme olasılığı : %5 Yenme olasılığı : %95 Hız : Saatte 200.000 km Özellik : Darkus - Pyrus Boy : 11 m 57 cm Yetenekler : Titanom kılıcı : Titanom Dharanoid'e 6000g ekler. Maxus evrim : Titanom Dharanoid'e Super Maxus Destroyer'in gücünü (100.000g) ekler (2200 + 100.000 = 102.200g). Yansıtıcı ayna : Rakibin yeteneğini yansıtır. Işın kılıcı : Titanom Dharanoid'in gücüne 30.000g ekler. Demo Pyrus : Rakipten 5000g transfer eder. Füzyon yetenekleri : Hayalet kafes : Rakibin yetenek kullanmasını engeller. Samurai kılıcı : Rakipten 7900g transfer eder. Ölüm kılıcı : Rakipten 10.000g çıkarır. Özel yetenekler (iptal edilemeyen yetenekler) : Çita ayakları: Titanom Dharanoid'in hızını saniyede 600.000.000 km yapar. Acı ölüm: Maç direk biter ve Titanom Dharanoid sonraki TÜM maçlara ESKİSİNDEN 6000g fazla olarak başlar Ölümcül yumruk: Bu yetenek 4 özelliklidir ama 1 kullanışta sadece 1'i kullanılabilir: 1) Rakibin yeteneğini iptal eder ve Titanom Dharanoid'e 500.900 g ekler. 2) Rakibin G’sini ve hayat puanını sıfırlar. 3) Rakibin tüm bakuganlarını Titanom Dharanoid'in tarafına geçirir. 4) Rakibin geçit kartını kendi tarafına çeker ve geçit kartını kendi geçit kartlarından istediğine dönüştürür. Titanom aynası x5: Rakibin yeteneğini 5 katıyla yansıtır. Köpekbalığı derisi : Titanom Dharanoid'i yenilmez yapar (G'sini sonsuz yapar). Balina köpekbalığı : Titanom Dharanoid'in boyunu 235.981.079 km uzatır. Geçit kartları : Evrim : Titanom Dharanoid'i maç sırasında evrimleştirir ve Titanom Dharanoid Colossus olur. Gücüne de Dharak Colossus ve Dragonoid Colossus'un toplam gücü eklenir. Yani ; 7000g + 3000g = 10.000g + 2200g = 12.200g (Bu evrim sadece yapılan maçın yapılan raundu için geçerlidir. Diğer maçlarda/raundlarda baştan bu evrim geçersizdir. Evrim geçit kartı sadece başka maçlarda/raundlarda yeniden açıldığında Titanom Dharanoid yeniden evrimleşir.Bu geçit kartının özellilerinden biri de bu geçit kartının ASLA İPTAL EDİLEMEMESİdir). Koruyucu elmas : Rakip bakuganı 3'e kopyalar. Ve tüm kopyaları Titanom Dharanoid'in tarafına geçirir. Ayrıca Titanom Dharanoid'i de 3'e kopyalar. Alan boşalımı : Titanom Dharanoid maçı direk kazanır. Ayrıca rakip bakugan alınır. Savaş donanımları : Pyrus Jet Airkor : 200g Yetenekleri : Jet Plane : Rakipten 300.000g transfer eder. Zıt ölüm : Rakip g sıfırlayıcı bir yetenek kullandığında onu yansıtır. Sadece ve sadece g sıfırlayıcı yetenekleri yansıtır. G sıfırlayıcı yetenek kullanıldıktan 5 saniye sonra etkinleştirilirse geçersizdir. 5 saniye geçmeden etkinleştirilirse geçerlidir.Ve bir özelliği de ASLA AMA ASLA İPTAL EDİLEMEMESİdir. Darkus Savaş Makinesi : 400g Yetenekleri : Darkus Ölümcül Makine : Rakibin kazandığı tüm bakuganlar geri alınır. Ve rakibin tüm bakuganları kazanılır. Ayrıca maç direk biter ve maçı Titanom Dharanoid kazanır.

Also on Fandom

Random Wiki