Fandom

Bakugan Wiki

Volt Luster

458pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Mesele en iyisi olmak değil,en iyisi olduğunun farkında olmak!

Volt Luster

Özellik:Haos

Yaş:19

Ön Tanıtım:Edit

Volt Vexosların Haos oyuncusudur.İlk Koruyucu Bakuganı Haos Mega Brontes'tir fakat 26.Bölümde Mylene onu atınca Haos Boriatesi almıştır.Volt güçlü gibi görünsede çok duygusal ve çok hassas bir kişiliğe sahiptir.46.Bölümde Hydron'u yenmesine rağmen Hydron onu Alternatif Boyuta yollamıştır.

Genel Bilgi: Edit

Volt ilk olarak 1.Bölümde Vestal'ların İstilası adlı bölümde görülmüştür.Dan ve Mira'y karşı Lync ile maç yapmış ve kaybetmiştir. Alpha Şehri bölümünde yeniden gözükmüştür bu bölümde ilk defa Mega Brontesi Percival'a karşı kullanmış ve kaybetmiştir.14.Bölümde Marucho'yu tuzağa düşürdü ve onunla çölde maç yaptı ve kazandı.Daha sonra Gamma Şehri bölümünde Baron'a karşı maç yaptı ilk raundu kazandı fakat sonraki iki raundu kaybederek maçı kaybetti bu maç ile en iyi Haos oyuncusu'nun Baron olduğu anlaşıldı.33.Bölümde Gus'a karşı Brontes'i geri almak için maç yaptı fakat kaybetti.36.Bölümde Shun ve Baron'a karşı maç yaptı ve kaybetti.40.Bölümde Ana Saray'da Shun ve Baron' karşı Mylene ile birlikte maç yaptı geçit kartı hileli olduğu için kazandı.46.Bölümde Vexosları bırakıp Vestal'a geri döndü fakat Hydron peşinden geldi ve onunla maç yaptı.Volt Hydronu yendi fakat Hydron yinede onu boyuta gönderdi.

New Vestroia Maçları:Edit

Rakip(ler) Sonuç
Dan Kuso ve Mira Clay(Lync ile birlikte) Kaybetti
Ace Grit ve Shun Kazami(Lync ile birlikte) Kaybetti
Marucho Marukura Kazandı
Baron Leltoy Kaybetti
Gus Grav Kaybetti
Shun Kazami ve Baron Leltoy(Mylene ile birlikte)

Kazandı(Fakat alan hileliydi

Hydron Kazandı

Volt Galeri:Edit

Also on Fandom

Random Wiki